Проблеми ЗНО : співробітництво між факультетом прикладної математики та навчально-методичним центром професійно-технічної освіти Дніпропетровської області

Випуск магістрів ФПМ: обрії професіоналізму, життєвого успіху і впевненості
25.02.2020
На базі факультету прикладної математики відкрито оновлений освітній хаб під патронатом провідної регіональної IT компанії Rubygarage
25.02.2020
Показати всі

Проблеми ЗНО : співробітництво між факультетом прикладної математики та навчально-методичним центром професійно-технічної освіти Дніпропетровської області

Починаючи з лютого 2018 року двічі на рік на факультеті прикладної математики проводяться безкоштовні пробні тестування за змістом  максимально наближені до загальнодержавного ЗНО з математики. Слід зауважити, що кількість учасників цього заходу щороку зростає і в грудні 2019 року  досягла 1000 чоловік. Це обумовлене тим, що вольова і психологічна підготовка не тільки гарантує абітурієнту успіх в подальшому офіційному результаті, а й допоможе  у вирішенні  таких питань: а) знайомство з історією факультету та спеціальностями, змістом навчального процесу, зустріч з провідними викладачами та відомими випускниками факультету; б)  визначення власного рівня знань з математики, розбір варіанта та консультація; в) можливість поліпшити результат шляхом повторної участі у другому пробному тестуванні. Аналіз результатів вступних  компаній останніх років засвідчив зростання кількості абітурієнтів і як наслідок  зацікавленість в організації та  проведенні таких заходів інших навчальних закладів. На факультеті прикладної математики роботу по підготовці тестів, контролю за якістю їх перевірки та аналізом рівня підготовки майбутніх абітурієнтів очолює доцент кафедри обчислювальної математики та математичної кібернетики Волошко В.Л. До нього звернулися представники обласного НМЦ професійно-технічної освіти з проханням провести тренінг на засіданні секції викладачів математики з метою якісної підготовки здобувачів освіти у 2020 році (між ДНУ та центром існує договір про спільну діяльність). На заході, який відбувся 18 лютого 2020 року, були присутні понад 30 викладачів освітніх закладів різних районів і міст області. Слухачі проявили надзвичайну зацікавленість : тренінг тривав більше запланованого часу. Були обговорені найбільш гострі методичні проблеми, пов’язані із перевантаженням  шкільної програми складними розділами – традиційними для  закладів вищої освіти. Проаналізували негативні наслідки, до яких призводить надмірне використання комп’ютерів. Зокрема, відзначили сповільнення розвитку аналітичного, просторового мислення школяра та проблему перетворення його на «кнопкове та екранне». Стається так, що  учень не володіє  почуттям  величини  числа і змісту арифметичних операцій. При цьому втрачається навчальна і виховна роль арифметики, адже на певному етапі вона є засобом розвитку творчих здібностей учня.

З усіх перерахованих проблем були надані конкретні методичні рекомендації та дидактичний матеріал, який складений таким чином, щоб зацікавити учня. Розв’язані типи традиційно складних задач різних розділів шкільної математики.

Насамкінець, була представлена інформація спеціального січневого випуску газети «Дніпровський університет» для абітурієнта, а також повідомлено про топові події в нашому навчальному закладі. Зроблено все, щоб інформація дійшла до найвіддаленіших куточків Дніпропетровської області. Викладачі зацікавлено слухали про організацію роботи з абітурієнтами, їх  перспективи на факультеті прикладної математики, та, найголовніше, активно висловили побажання до майбутнього співробітництва.

Завідувачка кафедри обчислювальної
математики та математичної  кібернетики
В.А.Турчина

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

7 + 9 =